Pristatymas ir grąžinimas
PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS
- Pateikdami užsakymą, galite pasirinkti jums tinkamiausią pristatymo būdą: pasinaudoti kurjerio paslaugomis (mūsų arba trečiojo asmens) arba atsiimti prekes savarankiškai.
- Maisto produktus privaloma atsiimti tą pačią dieną, kai jie yra pristatomi. Jei pirkėjas neatsiima siuntos numatytu laiku ir atsiima kitą dieną, jis prisiima visą atsakomybę už galimus kokybės pokyčius ir netenka teisės reikšti pretenzijas dėl prekių kokybės ar grąžinimo.
- Pasirinkę pristatymo paslaugą, turite pateikti tikslią pristatymo vietą.
- Prekes privalote priimti asmeniškai arba nurodyti kitą asmenį, kuris jas atsiims. Jei niekas negali priimti prekių nurodytu adresu, o jos vis tiek pristatomos pagal pateiktus duomenis, pretenzijos dėl netinkamam gavėjui perduotų prekių nepriimamos.
- Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo dydžio ir pristatymo vietos.
- Prekės į Kuršių Neriją pristatomos taikant papildomą transportavimo mokestį.
- Jei pageidaujate pristatymo į užsienio šalis, sąlygos derinamos individualiai.
- Jei pristatymo metu kyla nesklandumų ar prekių trūksta, nedelsiant informuosime apie galimą pristatymo vėlavimą. Jei vėlesnis pristatymo terminas jums netinka, užsakymas atšaukiamas, o pinigai grąžinami.
- Neatsakome už pristatymo vėlavimus, jei jie įvyksta dėl jūsų kaltės ar nenumatytų aplinkybių.
- Atsakomybė už prekių būklę pereina kurjeriui nuo momento, kai siunta jam perduodama. Jei pastebėjote pakuotės pažeidimus, informuokite kurjerį pristatymo metu.
- Priimdami prekes, kartu su kurjeriu patikrinkite siuntos būklę ir pasirašykite priėmimo dokumentą. Pasirašius dokumentą laikoma, kad prekes gavote be trūkumų.
- Jei gavote pažeistą ar netinkamos komplektacijos prekių siuntą, tai privalote nurodyti priėmimo dokumente ir surašyti pažeidimų aktą.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Greitai gendančios prekės: Desertai, tokie kaip macarons, šokoladas ir kiti saldumynai, priklauso greitai gendančioms prekėms, todėl joms netaikoma 14 dienų grąžinimo teisė (LR Civilinio kodekso 6.22810 str. 2 d. 5 p.).
Individualūs užsakymai: Rezervacijos pagrindu atlikti užsakymai yra individualiai pritaikyti pagal jūsų pasirinktą datą, todėl:
- Jų negalima atšaukti ar keisti, jei gamybos procesas jau pradėtas.
- Jei gamyba dar neprasidėjo, keitimas galimas tik išimtiniais atvejais.
Ne maisto prekių grąžinimas: Ne maisto prekės gali būti grąžintos per 14 dienų nuo gavimo, jei jos nebuvo naudotos, išpakuotos ar kitaip praradusios prekinę išvaizdą.
Jei prekė nekokybiška (pvz., pažeista ar jos galiojimas pasibaigė pristatymo dieną), mes įsipareigojame:
- Pasiimti prekes ir jas pakeisti kitomis.
- Jei neturime analogiškų prekių, grąžinti pinigus.
- Apie nekokybiškas prekes ar klaidas praneškite tą pačią dieną, kai gavote siuntą.
- Grąžinant prekes, reikės užpildyti grąžinimo/keitimo formą.
- Pretenzijas dėl vėliau pastebėtų defektų galima pateikti tik tą pačią pristatymo dieną.
Grąžinamų pinigų pervedimas:
- Piniginės kompensacijos pervedamos tik į mokėtojo banko sąskaitą.
Grąžinimas negalimas, jei:
- Prekės yra greitai gendančios arba trumpalaikio galiojimo.
- Prekės buvo išpakuotos ir tapo netinkamos higienos ar sveikatos sumetimais.
- Nesudaromos sąlygos siuntos priėmimui.
Kaip pateikti grąžinimo prašymą?
- Atsisiųskite ir užpildykite prekių grąžinimo formą.
- Siųskite ją el. paštu info@macaronsart.lt per 1 darbo dieną nuo pretenzijos atsiradimo.
- Prašymas